خودرو های سوزوکی ماروتی به زودی به بازار عرضه می شوند

.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» آذر 1397
» فروردين 1397
» مرداد 1394
» شهريور 1393
» مرداد 1393



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 36172
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1



RSS
خودرو های سوزوکی ماروتی به زودی به بازار عرضه می شوند
نویسنده مسعود تاریخ ارسال جمعه 24 مرداد 1393 در ساعت 11:16

این رقابت بدون حضور سوزوکی ماروتی که فیس لیفت سویفت را در کنار مدل به روز رسانی شده سویفت دزیره عرضه خواهد کرد، نمی تواند کامل باشد. ولی از آنجایی که هر چیز خوبی در سر زمان خودش می آید،فیس لیفت سویفت تا عید عرضه می شود در حالی که مدل اِس ایکس 4 جایگزین مدل سیاز،که مدت زمان زیادی در انتظارش بوده ایم،در اواخر این ماه یا اوائل سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد.

مدل سیاز در هفته آخر آگوست یا اوائل سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. مدل مفهومی این خودرو اولین بار در نمایشگاه خودروی دهلی در سال 2014 به نمایش در آمد اما مدل ساخته شده اندکی با مدل مفهومی ارائه شده تفاوت دارد.

افزایش فروش هوندا سیتی و هیوندای ورنا باعث شد تا نگرانی هایی در مورد فروش کمپانی سوزوکی ماروتی وجود داشته باشد و این باعث شد تا این کمپانی در عرضه محصولات خود در هند مصر باشد.

رقابت میان سدان های کوچک  روز به روز در حال افزایش است و با عرضه هیوندای اکسنت افزایش فروش سویفت دزیره با کاهش روبرو است. بازسازی سویفت دزیره به نظر می رسد که این شرکت خودرو ساز را به روز های اوج خود باز می گرداند.

فیس لیفت سویفت دزیره تغییرات زیادی در ظاهر خود داشته است.مثل صفحه بزرگ کرومی که در قسمت جلوی آن به کار رفته است.در داخل این خودرو،این کمپانی با در نظر داشتن مدل زِست از کمپانی تاتا،سیستم سرگرمی اطلاع رسانی لمسی در این خودرو به کار خواهد برد. در قسمت های موتور این خودرو تغییری نداشته است و همان موتور 1.2 لیتری سری کا بنزینی و موتور 1.3 لیتری مولتی جت گازوئیلی را دارد.مدل سویفت دزیره در ماه اکتبر یا نوامبر به بازار عرضه خواهد شد.

کمپانی ماروتی برای عرضه مدل دیوالی از این شرکت تا فصل مراسم صبر می کند و این مدل را در زمانی در بازار هند عرضه می کند که تقاضای بازار خودرو به بالاترین میزان خود رسیده باشد.این فیس لیفت تغییرات کمی را در ظاهر و همچنین به روز رسانی طراحی داخلی خود دارد.این فیس لیفت چراغ های مخصوص مه اِل مانند LED و تایر های 16 اینچی آلومینیومی را به شکل انتخابی  دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :